imperfection;


myself


pra-trial pmr | trial pmr
Saturday, July 20, 2013 • 7:28 PM • 0 l.o.v.e{s)

Annyeong Haseyo & Assalamualaikum

hmm :/ Esok dah pra-trial pmr . Minggu depan trial pmr . 2 bulan lagi PMR . Omg , why so fast ? /creys/ Srsly aku rasa macam masa ni dengki kat aku . Semakin aku bimbang , semakin tu lah dia cepat berjalan . tapi salah aku juga sebab leka sangat . enjoy-2 sampai tak sedar exam dah dekat . kalau aku ni jenis pandai takpe juga , ni ? result pun 6A tak pernah cecah . Kadang-2 aku fikir juga benda ni , ye la kan . UPSR aku boleh 5A takkan PMR teruk ? Just lebih 3 subjek je . Pernah sekali aku teruk kena marah dgn parents sebab Math aku fail . Aku ni dahlah bab-2 mengira aku teruk . Kalau bab hafal mcm geo , sejarah boleh pula aku dapat A . Agak-2 form 4 nanti aku ambil aliran sastera je kot ? -_- Disebabkan exam math aku teruklah kedudukan aku menjunam ke bawah eventhough budak-2 atas aku dapat sikit A daripada aku . Haihh , time tu ada juga aku menyesal but aku dah sedaya upaya study math but still teruk . Naik pun sikit je . C :/ Aku tak faham . Maybe aku kena minta tolong anyone ajar aku . Sebab orang kata belajar sendiri susah nak faham . But who ? Dah lah aku ni jenis tak ramai kawan kat sekolah . Kawn-2 yg rapat dgn aku pun dua kali lima je . kurang pandai pasal math . ottokhae ? :/

lol aku pergi luahkan pula masalah ni dalam blog . Malu juga kalau orang baca . but bukan semua orang perfect kan ? aku tak kisah orang nak ngata aku tak pandai math sbb aku mmg admit benda tu . Mana tahu kan ada orang kesian kat aku bila baca post ni and tolong aku ajar math . lol mengarut dah aku . kesian lah kat aku ;; lmoa . Aku pun tak tahu macam mana aku boleh dapat A time upsr dulu . Hentam , tembak je lah time tu . Mungkin dah nasib aku kot =3 cuma yang aku resah sekarang ni , pmr aku . Contohnya aku dapat semua A but Math sesat pula dapat B , C or D ? Ya allah . Mimpi negri betul T_T Minta-2 lah dijauhkan . Dah la sekolah aku ni jenis berprestasi tinggi . Tak ke mencemarkan nama baik sekolah tu ? Kang dapat penampar free dari bonda pengetua /usap-2 pipi/ But sometimes aku jeles dengan orang yang pandai math ni . Asal aku tak boleh jadi pandai macam dia ? Mungkin aku kurang berusaha . Yeah maybe . 

"Orang yang pandai Math ni panjang akal"

Jinjja ? untungnya ;; Aku ni pendek akal lah ? huhuhu ~ okay . fine . uwaa . Tusiyen aku dah pergi , kelas tambahan selalu datang but markah still teruk ? Sebab apa ? Aku banyak main . Aku tak pandai bahagikan masa kpop dengan pelajaran . Aku rasa mulai sekarang INSYAALLAH aku nak hiatus from semua media social termasuk kpop sampai aku habis PMR . Insyaallah . Mana lagi penting ? PMR yang baik boleh mncerahkan masa depan kita . Kpop ? Takkan nak bergantung kat mak ayah lagi kan ? Sampai satu masa nanti kita kena berdikari . Bukannya aku nak cakap kpop ni tak bagus but kekadang kena fikir keburukkannya juga . Kpop pun aku suka . Tapi Tak lah sampai benci . Semua benda mesti ada keburukkannya :')

Okay , aku nak study eventhough kepala aku tengah sakit gila sebab demam orz . Hehe aku ni tak malu betul share benda macam ni dgn orang ramai kan ? But dah benda tu semua betul . Bukannya aku nak bajet merendah diri ke apa . Aku just meluahkan je . PMR lagi 2 bulan . 2/10/13 omg ;; Hwaiting yuni ! Awak boleh buat ! /suara sehun/ lol Still ada masa nak perbaiki semuanya . Insyaallah .

Off . And selamat berbuka puasa semua c: {beep}

Labels: , , ,