imperfection;


myself


No bussiness
Saturday, February 23, 2013 • 5:11 PM • 0 l.o.v.e{s)

Assalamualaikum & Annyeong Haseyo

Aku sekarang ni tengah ditemani dengan suara Kang Ho-Dong dengan Boom . Maklumlah , adik aku syok benor layan Star King -.- Sampai ketawa pecah perut aku tengok . Apa yang kelakar aku tak tahu lah . Sebab mata aku asyik melekat kat laptop sampai tak de masa nak toleh kepala . Lol

Aku tak tahu nak tulis apa sekarang ni -_- Kering idea ~ ff pun tak habis taip lagi . Kering idea ~ ;A; /sedih\ Aku tak tahu nak buat apa sekarang ni . Bosan tahap babun tersepit -,- Hw semua aku dah bereskan . Haihh . Nak buat revision takde mood -..- Nak outing tapi abah tak kasi pula -.- Aigoo~ bosaann . Banyak betoii "TAPI" aku nampak dalam ayat ni -.- lol


Ayat atas ni Awesome . Kayyes 
Esok Ustazah nak soal surah . Aku baru hafal sepatah dua ayat -.- K , anak murid yang cemerlang *thumbs down* --"

Adios . Assalamualaikum

Labels: , , ,